En Lördag på stan..

             2011-12-03 @ 20:19:39
Idag har jag och syster vart uppe på stan och jul-Shoppat! ^_^ JAg tror att jag har hittat nästan alla julklappar nu,(yey!)
På stan hittade jag och syster en julloppis som vi bara var tvugna att gå in och titta på. Vi hittade ett rum med massa lotter och chokladhjul, så vi var ju självklart tvungna att spela lite. Det slutade med att jag hade vunnit en Toblerone och syster vann en Melon! haha! Syster var riktigt stolt över sin melon. ^_^
Efter en vända hem för att lämna systers plutt och lite saker så bar det iväg tiil Ö&B för att köpa saker till barnkalaset imorgon! (systers plutt fyllde ju hela 3 år förra helgen). Vi blev tvungna att ta cyklarna dit i spöregnet, inte så mysigt, så vi var helt genom blöta när vi kom hem igen. Om det bara hade kunnat vart lite kallare så att det hade blivit snö istället. Menmen, får hoppas att snön kommer i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback