Äntligen fredag!

             2011-11-18 @ 22:19:54
Woho! Äntligen helg! Den här veckan har jag vart så otroligt trött! Men imorgon får jag sova! (yey!)
Dagen idag har vart jättebra och jag har haft hur kul som helst på min praktik ^_^. Jag förstår inte hur jag ska kunna ta mig tillbaka till skolan igen och lämna min praktik plats, jag trivs så otroligt bra där! Men som tur är har jag hela tre veckor kvar.
På praktiken idag har jag fått tagit hand om lite vatten lek, och jäklar vad barn kan blöta ner och skvätta! Hela rummet var fullt av vatten och jag blev genom blöt! Men som tur var så var vi i ett badrum och lekte med vatten. Jag passade även på att göra lite experiment tillsammans med några av barnen ^_^. I nästa vecka blir det ännu mer experiment med vatten, det kommer bli hur kul som helst! Jag längtar verkligen tills jag är klar med utbildningen och kan börja jobba på riktigt. Känner just nu att jag valt helt rätt utbildning för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback