Torsdag!

             2011-09-22 @ 16:59:33
Lite så här kände jag mig på vårat seminarium idag...

Ja, behöver jag säga mer? ^_^

Idag har vi som sagt haft ett semirarium och texten vi skulle ha läst tills idag var inte den lättaste att förstå... Men det verkade vara fler som tyckte att den var svårläst (även läraren), så det gick bra ändå ^_^*
Igår var jag iväg och testade zumba! Och jag måste säga att det var skit kul! Nu förstår jag vad de på reklamen pratar om! ^_^ Så i fortsättningen så kommer jag gå på Zumba varje vecka! Så kul tyckte jag att det var! ^_^ Men det var ganska svårt att hänga med i alla rörelser, men man lär sig med tiden, sen så var det ju fler än jag som hade svårt att hänga med, så jag slapp känna mig dum.
Menmen, idag skulle jag egentligen träffa en kompis och ta en tur upp på stan (vilket jag hade sett fram emot), men stackarn har blivit sjuk! Så vi får ta det en annan dag istället... Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... det ända jag har inplanerat idag är att se på Robinson! ^_^* Måste ju se hur det går för dem! (hihi)
Nej nu ska jag gå och hämta en stor skål med glass! (För det tycker jag att jag har förtjänat! haha).
See ya! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback