Bloggeliblogg

             2012-02-09 @ 14:14:53
Helloo! Ursäkta frånvaron, det var helt oplanerat att ta en blogg pause bara så där, hoppas ni har saknar mig! ^^
Anledningen till blogg pausen kan jag egentligen inte skylla på tidsbrist, men tidsbrist kan nog vara en del av det. Ni vet en ny termin, med nya kurser och nya problem att lösa. Ja, jag har påbörjat min matte kurs och inte kommer jag ihåg så värst mycket matte från gymnasiet. Känner mig dessutom helt omotiverad att plugga matta eftersom det aldrig riktigt varit ett favorit ämne. Sen är ju frågan om man verkligen behöver kunna bråkräkning som förskollärare? Menmen, nu är det som det är och det är bara att gilla läget. Men hur jag ska fixa det kommande matteprovet är ju frågan.
Men i alla fall, anledningen till frånvaron har berott på lite mer än bara matten (för om jag ska vara ärlig så har jag inte pluggat så värst mycket alls. Det kan ju iof förklara varför jag inte fattar allt.) Det är ju även så att just den här tiden på året alltid känns lite extra jobbig. Vädret pendlar och ingen sol syns till, det pendlar mellan kallt och ännu kallare, det händer inte så mycket livet bara rullar på i en ganska trist vardag, man längtar till våren och sommaren och inte nog med det så är det alltid den här tiden på året som jag för de värsta förkylningarn. En liten förkylning är väl inget men nu syftar jag på de förkylningarna som slår ut en helt! Feber, slem, hosta, snuva, slem, huvudvärk, en kropp i strejk, ringande öron, onda ögon och ännu mer slem och elände! Så ni får helt enkelt vara förstånde och nöja er med att läsa mina gammla underbara inlägg! ^^
Eller nä, jag ska nog allt ta och rycka upp mig, ta mig i kragen och börja blogga lite oftare! Annars får ni väl skälla på mig...
Ni som tog er igenom hela det här babbelinlägget,
tack för att ni läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bäst förej att du bloggar på nu knasboll! ^_^*

2012-02-09 @ 18:12:05
URL: http://nextpage.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback