Fråga Alice

             2012-02-13 @ 10:48:00
När jag gick i gymnasiet så läste jag en bok som hette Fråga Alice, ända sedan dess har jag tänkt på boken till och från. För ett par veckor sen kom jag på att jag skulle kolla på biblioteket för att se om den fanns där, men självklart var den utlånad. När jag kom hem surfade jag runt lite på datorn och kom på att jag kunde söka efter boken och se om den gick att köpa, och till min lycka så hittade jag den! Så jag beställde hem den och ett par dagar senare så hade jag och började läsa den på en gång och la inte ner boken förenns jag hade läst ut den.
Boken heter Fråga Alice- en sann historia och den är skriven av Anonym.
Boken är helt och hållet i dagboks format och utgår ifrån en 15-årig flickas dagbok. Flickan hamnar i drogproblem och hon skriver i sin dagbok om allt som händer runt omkring  henne, alla droger, alla personer hon mött och deras berättelser.
Boken är helt klart värd att läsa!
(Boken finns att köpa på Cdon.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback