Korsord is the shit!

             2012-02-09 @ 18:48:43
För ett par veckor sen gick jag runt bland tidningshyllorna i affären för att se om jag kunde hitta någon intressant tidning att köpa. Men inte hittade jag någon, så istället blev det en korsords tidning jag fick med mig hem och nu är jag helt fast! Har upptäckt att det är hur kul som hellst med korsord och alla andra klurigheter som finns i tidningen. ^^ Häromdagen kom syster och överraskade mig med en ny korsords tidning och nu kan jag knappt sluta lösa dem! Haha.. Så ett tips till er som inte kan hitta en tidning ni vill ha, köp en korsords tidning! ^^

(Annars är vetenskaps tidningar eller tidningar om historia alltid trevliga att läsa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback