Nytt år...

             2012-01-02 @ 20:00:43
Nytt år nya tag!
Japp nu var det 2012 och tiden bara flyger förbi! Känns som det alldeles nyss blev 2011...
Nyårs afton blev en lungt hemmakväll med mamma, syster och systers plutt.
Det blev Grevinnan och Betjänten,


Khom loy,

Och en massa goda saker som, Ost och kex, godis, chips och dipp, räkor och kräftor, nötter, läsk
Och, alkoholfritt jordgubbsvin! ^_^



En riktigt bra nyårskväll utan en massa fylla och sånt. ^_^
En kort stund ångrade jag mig att jag inte gick på någon nyårs fest, men när jag vaknade upp dagen efter så tänkte jag, vad skönt att jag valde att stanna hemma!
Kan slänga in en blid på min nyårs outfit,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback