Lägenhet!!

             2012-03-14 @ 19:49:55
Yey! Jag har äntligen, efter nästan 2 års sökande, fått en lägenhet!^^
Är hur glad som hellst! Fast det blir ju lite längre att ta sig till Uni därifrån, men det blir nog bra det här! Slipper ju bo så trångt som nu i alla fall, och så kan jag förhoppningsvis äntligen flytta ihop med mitt ♥
Kommer bli så skönt! Fast känns lite läskigt att lägenheten är på bottenvåningen, en skräck jag har är att man ska vakna mitt i natten och se någon skummis som står utanför fönstret och glor på en! Eller att nån ska bryta sig in eller nått sånt. Men det är förhoppningsvis inte varje dag det händer...
Här kan ni se planlösningen för lägenheten som jag kommer bo i under resten av min studietid,
Är extra glad att det finns en klädkammare som jag kan ha alla mina kläder i! ^_^
Har faktiskt inte vart iväg och tittat på lägenheten så jag får hoppas på att den är fin och lagom stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback