Tankeställare

             2013-08-07 @ 23:05:00
Under tiden som jag har haft den här bloggen så har jag skrivit om relativt obetydliga saker jämfört med vad jag nu går igenom. På en sommar ställdes mitt liv upp och ner, sommaren 2013 blev aldrig som planerat, jag skulle resa, bada, grilla och träffa vänner. Men så blev det inte, isället tvingas jag att lida igenom sommaren med oro, ångest och utan kontroll över vad som ska hända mig. I slutet av maj hittades en tumör i min tarm och senare fick jag reda på att jag hade cancer. När beskedet kom så fattade jag nog inte riktigt vad det var de sa egentligen, det kom mycket senare, men en sak vet jag och det är att mitt liv är förändrat och att alla småsaker som jag tidigare har irriterat mig på  bara är just småsaker som inte är värt att lägga för mycket energi på. 
Jag tänkte inför en ny kategori på min blogg som heter "Från chips till cancer" där jag kommer att berätta om min resa från hur det började till hur det är nu. Tanken är att berätta min historia och samtidigt ge tips och råd till andra personer och anhöriga som är i samma situation. Jag hoppas på att kunna hjälpa andra som har det jobbigt och samtidigt få skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback