Året 2012

             2013-01-17 @ 09:58:00
Bästa minnet från 2012?
Måste vara resan till Rhodos i sommras!
Hade så otroligt kul där! Och det bästa var nog när vi åkte "crazy UFO" efter en båt! haha!
(Har tyvärr ingen bild på åkturen med crazy UFO)
Gjorde jag något jag inte gjort förut?
Massa saker!
Exempelvis så börja jag jobba som konsult och jag åkte jetski för första gången! 
 
Lärde jag känna några nya personer under året som gått?
Jag har lärt känna massa nya människor under 2012!
Mest från jobbet, men har även tagit upp kontakten med en vän från förr! <3
 
En låt jag kommer komma ihåg från 2012?
Ja, vad har det varit för låtar som spelats under 2012? 
Visst ja! Loreen med Euphoria såklart! ^^
 
Något jag saknat under 2012?
Precis som förra året sakna jag en egen lägenhet! 
 
Bästa filmen 2012?
Älskade The Hobbit!
 
Vilka länder besökte jag?
Grekland!
 
Har jag lärt mig något nytt i år?
Massor! Men vad kommer jag inte ihåg! haha
 
Vad har jag spenderat mest pengar på?
Skolböcker skulle jag tro 
(det är dyrt att va student^^*)
 
Bästa köpet?
Mitt Starter-kit från MK! 
Så att jag kunde börja jobba som kunsult!
 
Några visdomsord som jag ska försköa följa under 2013
(Vilket ni också kan ha i bakhuvudet)
Lev i nuet!- "The past is the past and the future hasn't happend yet!"
 
"If nothing goes right, go left!"
 
Strunta i vad folk tycker om dig, if they don't like you, thats their problem!
 
Var alltid den bästa människan du kan vara! Karma!
 
Tänk positivt!
Att enbart se det negativa i livet ledar inte till något bättre, det blir man ju bara deppig av!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback