Nyårsönskningar för 2012, hur gick det?

             2013-01-05 @ 09:44:00
Förra nyåret (2011/2012) skickade jag, mamma, syster och hennes son upp Khom Loy lycktor. När man sickar upp sånna lycktor så ska man önska något. Så förra året la jag upp en lista över mina önskningar för 2012. Men hur gick det med mina önskningar? 
 
1. Klara av mina studier- Klarade faktiskt av skolan alldeles utmärkt under förra året!
2. Att saker runt omkring mig ska lösas- De flesta saker har löst sig, men har en del saker kvar som behöver lösas.
3. Att jag ska få tag på en lägenhet!- Jag fick faktiskt en lägenhet under 2012! Men två veckor innan inflytt ringde hyresvärden och sa att det hade blivit ett fel och jag fick inte flytta in.
4. Mycket skratt och trevliga samtal med nya och gamla vänner (och även familj)- Under 2012 har det blivit mycket skratt och trevliga samtal med såväl nya vänner och gamla vänner och självklart även med min familj.
5. Få ha, åtminstånde en dag, då inget går fel-En dag har jag nog haft i alla fall! haha
6. Att jorden inte går under! (haha)- Jorden gick inte under! (WOHO!)
7. Lycka! (Vad nu det kan innebära)- Ja, jag har i alla fall fått känna mig lycklig en del av året i alla fall. 
 
Ja, jag önskar helt enkelt lite med vind under nästa år! ^_^* - Så ja, man kan väl säga att jag hade lite medvind i år i alla fall! 
 
Får väl hoppas att det går lika bra med de målen som jag satt upp för 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback