Jobbigt, jobbigt...

             2011-12-06 @ 20:16:26
Okej huvudvärk och trött ända in i själen!
Efter snart fem veckors praktik börjar jag seriöst fundera på om jag verkligen valt rätt yrke? Jag har nu börjat räkna timmarna från det att jag kliver ut genom dörren tills dess att jag får komma hem igen och lägga mig. Att jobba som förskollärare är ett riktigt slit jobb, man sitter mycket, busar runt och ljudvolymen ärpå topp hela dagen. Det låter ganska soft, fast det är riktigt jobbigt ska ni veta. Men jag kan glädja mig åt att jag bara har tre dagar kvar innan jag får komma tillbaka till de mindre stökiga och högljuda lektionerna på universitetet.
Just nu verkar ett kontorsjobb väldigt lockande ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback