När snön blev till slask...

             2011-12-07 @ 20:10:36
Imorse när jag gick ut genom dörren möttes jag av ett lager vit pudersnö, och jag var lite besviken på att det inte hade kommit mer snö än så. Men jag var ändå glad för att vi äntligen hade fått vinterns första snö i Öret. Men ganska snart smälte snön bort. Men runt lunch började det att snöa ordentligt! Det flög ner fullt med fluffiga vita flingor utanför fönstret, och dagen blev genast bättre. Men lagom tills jag skulle gå hem så hade i princip all snö blivit till slask, mindre kul. Så i natt kommer det väll frysa på så att det blir isgata imorgon, kan ju i och för sig bli ganska intressant, då kanske jag skulle kunna ta skridskorna till praktiken. ^_^ Det skulle vara nått det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback