Nyårslista

             2011-12-31 @ 16:51:45
Bästa minnet från 2011?
Jag har så dåligt minne så jag kommer knapp ihåg vad jag har gjort i år! haha
Men något jag kommer minnas är den stora gula kaninen!


Gjorde jag något du inte gjort förut?
Skaffat brevvänner, haha.

Lärde jag känna några nya personer under året som gått?
Japp, har träffat en massa snälla nya folk på universitetet i år!
Några man kommer umgås mer med...

En låt jag kommer komma ihåg från 2011?
chris medina-what are words



Något jag saknat under 2011?
En egen lägenhet! Ett privat liv! haha ^_^

Bästa filmen 2011?
Trassel! ^_^
haha, got to love that horse!


Får inte heller glömma bort sista Harry Potter filmen!

Vilka länder besökte jag?
Kom inte längre än till Åland!
haha


Har jag lärt mig något nytt i år?
Massor! Tex. att månen är borta 2 veckor i månaden och att elektroner kan exitera.. haha
Med andra ord har jag lärt mig en massa nödvändigt och onödigt vetande under året!
Jag har även lärt mig att jag klarar mer än jag själv tro! ^_^

Vad har jag spenderat mest pengar på?
Skolböcker och kläder!
(På tok för mycket pengar på kläder!)

Bästa köpet?
Måste vara min lilla mini dator!

Några visdomsord som jag ska försköa följa under 2012
(Vilket ni också kan ha i bakhuvudet)
Man ska äga sig själv!
Se till att äga din stil, ditt jag och ditt liv!

Strunta i vad folk tycker om dig, if they don't like you, thats their problem!

Var alltid den bästa människan du kan vara! Karma!

Tänk positivt!
Att enbart se det negativa i livet ledar inte till något bättre, det blir man ju bara deppig av!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback