TV-spelskväll

             2011-12-11 @ 12:35:29
Igår hade jag och syster en riktigt nördig tv-spels kväll, vilket var väldigt länge sen (förr brukade vi spela ganska ofta). Tanken var att vi skulle spela snowboard spel, men så blev det inte. Jag och syster började kvällen med att spela Mario Kart och fortsatte sedan med att spela Tony Hawk's pro skater 3 där vi hittade en gammal skatare som jag och syster hade skapat för en väldans massa år sedan. Nämligen Korta, knubbiga lilla Berit!


Vi satt uppe och spelade längre än vad vi hade planerat, och ja det var mitt fel. Syster tröttnade efter ett tag (som vanligt) men eftersom jag är så envis så vägrade jag att sluta innan dess att vi hade klarat av banan med tillräckligt höga poäng för att komma vidare. Och ja, det gick ju inte så bra, tillslut fick syster slänga ut mig ur vardagsrummet för att jag skulle sluta spela och inte kom vi förbi banan heller! Väldigt frustrerande! Jag tar mina tv-spel på blodigt allvar, eller rättare sagt jag gillar inte att förlora och att fastna på en och samma bana är otroligt frustrerande. ^_^

(Bilden är lånad av systeryster)

Men jag kan säga att det var en riktigt lyckad lördags kväll, jag skrattade så jag grät.
Jag har verkligen saknat dessa syster-kvällar!
Sånna ska det bli fler av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback