Torsdag...

             2011-11-24 @ 21:12:35
Idag har jag haft en riktigt bra dag på praktiken! Jag hunnit med att göra de sista vattenexperimenten, och det gick mycket bättre än förväntat, både jag och barnen hade jätte kul! *hihi* Så nu är det bara för mig att skriva ihop mitt arbete som ska lämnas in efter praktiken. Nu är det bara två veckor kvar! Kommer både bli skönt och tråkigt att komma tillbaka till skolan igen. Det ska bli skönt med kortare dagar och mer arbete hemma, men jag kommer sakna att vara med barnen.
Har känt idag att jag är påväg att bli sjuk! Har lite smått ont i halsen och är hostig och snuvig, *Usch* Jag har inte tid att vara sjuk! Det är nackdelan med att jobba med barn, man blir sjuk hela första tiden!
Men imorgon är det Fredag! yay! Det ska bli riktigt skönt att få två dagar att ta det lungt och få sova ut på morgonen. Fast i helgen blir det även födelsedagsfirande, eftersom systers plutt fyller hela 3 år på Lördag! ^_^ Tiden går så fort! Var ju nyss som han just kom ut ur magen, känns det som.
Menmen, ska ta och chilla lite innan jag ska sova.
Hoppas ni har haft en bra dag! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback