Blankhult

             2011-09-13 @ 22:21:01
Imorgon bär det av till blankhult med skolan för en övernattning ute i vildmaren! Och nej vi ska inte sova i något tält, vi ska nämligen sova ute, kanske i vindskydd om vi har tur. Väldigt kul med tanke att orkanen katrine eller stormen kajsa, vi vet inte riktigt vilket här hemma, har vart och hälsat på idag. Jag menar ska det vara sånt här väder imorgon så kan vi ju vara glada om vi får sova i ett vindskydd för det ska ju vara vind säkert eller? Såg i dag att stormen hade slagit omkull  alla (Ja nästan alla... utom typ... två) cyklar på skolan. Det var som värsta krigszonen, det låg cyklar och cykelkorgar överallt på campus! Ja ni kan ju tänka er... Nej blankhult var det, ja vad skulle jag säga om det nu då? Hmm.. Ingen aning jag blev helt avbruten av min syster som inte kan hålla käften när jag sitter och bloggar! Hon borde verkligen veta bättre! Nu hostar hon också, så det är väl bara för mig att avsluta då..
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback