Söndag

             2011-09-11 @ 20:57:47
20 min efter att jag hade vaknat fick jag veta att jag hade en timme på mig innan vi skulle iväg till Kumla för att fortsätta packa systers saker. Så det var bara att kliva upp ur sängen och göra sig iordning. Så dagen idag har jag ägnat åt just det att packa systers saker ^_^*. Sen när vi väl var hemma igen la jag mig i sängen och slöa ett tag innan jag tog itu med lite skolarbete som ska lämnas in imorgon. Men jag kan säga att dagen inte alls har känts som en söndag, mer som en veckodag, får väl hoppas att jag får vila nästa helg istället.
Men nu blir det att se om tv:n har något att bjuda på innan jag ska gå och lägga mig!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback