Tandläkarn

             2011-09-02 @ 17:12:16
Dagen började med en tur till tandläkaren som skulle ta bort lite tandsten som jag samlat på mig.
Så nu är tänderna alldeles rena och fina! Jag fick även veta att jag har använt en alldeles för stor tandborste, så jag passa på att köpa mig en ny i storlek mini (dvs. barnstorlek). Så nu hoppas jag att det ska bli bättre! ^_^
45 min fick jag ligga där och titta upp i det tråkiga vit/gråa taket med små hål i som inte är det minsta intressant att ligga och glo på. När jag låg där så funderar jag på varför det bara är på barntandvården man har bilder i taket att titta på? Kan de inte ha bilder i taket för vuxna också? Eller tycker de kanske att vuxna tål att ligga och glo i ett tråkit tak utan att bli rastlös? I och för sig så tål man det, men det skulle vara trevligt att ha något annat att titta på. ^_^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback