Hej alla glada läsare!

             2012-02-21 @ 17:36:19
Idag har jag haft flyt minsann, först gick jag iväg till tentan och det känndes som om det gick riktigt bra (om jag nu inte har missuppfattat allt). , trots att jag igår vär på väg att ge upp allt eftersom det känndes som om jag inte kunde ett dugg! Sen när jag kom hem så fick jag lägenheten för mig själv en gångs stund och så kom jag på att jag hade en paj som låg och väntade påmig i frysen, så inte behövde jag laga mat heller! Och när jag satte mig ner för att äta och satte på tv:n så började ett av mina favorit program! (woho!) Sen så har det varit strålande solsken idag, vilket alltid gör mig på bättre humör. Och mina bihåler känns otroligt mycket bättre!
Och just det! Jag har ju dessutom fått erbjudande om att gå på lägenhetsvisning!

Det är inte ofta man har flyt, men vissa dagar så ska man väl ha det också!
Kanske att man skulle passa på och köpa sig en lott när man ändå är i farten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback