Slöarn...

             2012-01-14 @ 00:30:07
Då var ännu en dag slut! Och vad har jag haft för mig idag då?
Jag har: slöat, slöat och SLÖAT!! ^_^ Första dagen sen i sommras som jag har varit helt ledig och inte haft något annat att tänka på som måste göras dvs ingen skola! Avslutade min kurs (Natur och skapand) igår med en tenta, som gick sådär, tentan vi hade skulle vara kursens enklaste. Var den enkel? Hm.. NEJ! Men om jag har tur slipper jag göra om den. Får hoppas på att de är snälla när de rättar, fast det verkar vara fler än jag som tyckte den var svår, så om jag måste göra omtenta så slipper jag nog göra den själv. Any way, imorgon blir det fix av klädkammare som ska göras om till sy och pyssel- hörna!! Kommer bli så skönt när det är fixat, så att jag kan komma igång med att sy igen! Var väldigt länge sen jag gjorde det eftersom det inte finns någonstans i den här lägenheten där man kan sitta och sy. Men nu ska det allt bli ändring på det! Men kommer nog ta ett tag att fixa iordning, mamma och syster har planerat att det är ett två dagars jobb, men jag hoppas på att vi kan bli klara med det imorgon! Nej nu tänkta jag faktiskt ta och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback