Äntligen klara!

             2012-03-20 @ 18:30:00
Har suttit hela dagen tillsammans med min studiegrupp för att få klart våran fältstudie som vi ska redovisa på torsdag. Det tog lite tid men nu är vi äntligen klara! Känns riktigt bra, får bara hoppas på att vi har tillräckligt mycket intressant innehåll.
Jag måste säga att det är riktigt skönt att kunna sitta och arbeta tillsammans via datorn. ^^
En i våran studiegrupp tipsade om ett program som man kan arbeta med, alla deltagare kan se ens dataskärm och man kan göra så att alla har tillgång till att skriva i samma dokument. Hur bra som hellst!
Men nu måste jag nog ta och städa upp i min säng. Ser inte riktigt helt okej ut att ha en massa böcker och papper strödda över hela sängen.
Och så blir det ju så svårt att lägga sin ner och sträcka ut sig.
Tips! Programmet går att ladda ner här← (Rekomenderas om du är student! Det är dessutom gratis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback