ooops!

             2012-03-16 @ 21:55:15
Skulle skoja lite med syster att jag tänkte klippa av hennes hästsvans, men slant lite med saxen och här har ni resultatet:
Jag säger bara "oj då!"

Nää okej då, så dramatiskt var det kanske inte. ^^
Syster fick en impuls att klippa av sig håret och som den snälla systern jag är så är det klart att jag ställde upp! Och jag kan säga att resultatet blev riktigt bra! ^^ Är själv lite sugen på att klippa av mig håret, men vet inte riktigt om jag vågar. Jag gillar verkligen mitt långa hår, men blir ibland lite frustrerad på att det är i vägen hela tiden! Får väl se vad jag bestämmer mig för. ^^

Kommentarer
Postat av: Systeryster

woho! ^_^*

2012-03-16 @ 21:59:17
URL: http://nextpage.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback