Nyårslöften

             2013-01-04 @ 11:18:00
Jag är inte så mycket för att göra nyårslöften, eftersom jag inte alltid är så bra på att hålla dem.
Jag har istället  mål för det nya året . 
Under 2013 vill jag:
  1. Klarar mitt sista år på universitetet.
  2. Åka iväg till något fint land på semester.
  3. Bli mer hälsosam och nå min målvikt!
  4. Utvecklas inom mitt nya jobb.
  5. Kunna hantera min panikångest.
  6. Lära känna nya människor.
  7. Lära mig någon ny färdighet, vad vet jag inte än.
Ja det är nog mina mål för 2013, kanske att jag har några fler som jag inte kommer på just nu.
Vad har ni för mål för 2013?
 
Detta var vad jag gjorde på tolvslaget 2012/2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback