Borta bra men hemma bäst!

             2011-09-15 @ 15:59:14
Sitter just nu och myser i min säng efter en natt ute i skogen!
Igår åkte jag, som sagt, iväg till Blankhult med skolan. Som tur var så ändrade sig vädret och blev fint och soligt på vägen dit och det höll i sig tills kl 20, då det plötsligt blev jätte molnigt och det började spöregna (Typiskt). Så det blev inget sova ute, vi fick sova i en stuga istället i sängar som lät något extremt mycket när man rörde sig. Så sova blev det inte mycket av! Men kul hade vi i alla fall.
När vi kom dit blev vi uppdelade i tre "stammar" och vi fick i uppgift att välja ut en hövding, ett totem-djur, vår stamms historia och en sång med en fin liten dans till som vi skulle framföra för de andra grupperna. ^_^ Måste säga att det var riktigt kul att se de andras framträdande och de är alltid kul när vuxna får vara "barn" för en stund.
Många skratt blev det under dagen och natten med en massa trevliga människor!
Så, som ni kanske redan har listat ut, överlevde jag natten! ^_^
Men jag måste säga att det var otroligt skönt att komma hem och lägga sig i ett bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback