Presentation

             2011-09-01 @ 12:05:04
Tänkte att jag skulle skriva en kort presentation om mig själv. Så vem är då jag?
Jag är 23 år som bor i den ganska lilla staden Örebro, samma stad jag bott i, i hela mitt liv och trivs jag här? Jaa just nu i alla fall! Men vem vet vart jag hamnar sen, kanske händer att jag flyttar nångång, kanske.
Menmen.. Mer om mig, just nu studerar jag till förskollärare och har just påbörjat min tredje termin. Jag är en halvgalen tjej som gillar foto, design, skratta, spela in konstiga videos med min syster, chilla, ha kul och vara den jag är.
Sen vet jag inte riktigt vad mer jag kan säga om mig själv.
Om det är någon som undrar något så är det bara att fråga! ^_^*
Tjejen med den grymt dåliga humorn, (fast jag tycker den är grymt bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback