En välbehövlig paus

             2012-08-10 @ 01:26:04
Det var ett tag sen jag bloggade och det har hänt en hel del sedan dess. Till att börja med kan jag berätta att jag fortfarande bor kvar hos min mamma, eftersom hyresvärden hade strulat till det vilket gjorde att jag inte fick flytta in i lägenheten jag hade fått. Något surt! Så självklart vart jag lite nere av det, men istället fick jag åka på en härlig semester till Rhodos med pojkvännen och ett par vänner till oss, som plåster på såren. Sen har jag mest ägnat sommaren till att jobba med mig själv. Jag har vart nere i en extrem svacka och har behövt att bearbeta ett och annat och har därför valt att inte blogga under tiden. Men nu börjar jag hitta tillbaka till mig själv och jag börjar känna mig stark och glad igen. Så tänkte att jag skulle försöka komma igång med bloggen igen. Men det får bli en lite mjuk start till att börja med. Jag har alltid tänkt att man måste ha ett intressant liv för att blogga, med mycket som händer hit och dit osv. Men är livet verkligen så glamoröst som livet som presenteras i bloggar? Är alla verkligen så lyckliga och glada hela tiden? Hm.. Nää, men det är det positiva som folk vill läsa om. Jag hade tänkt att jag ska börja skriva om vad jag känner och tänker utan att "glamma" till mitt liv allt för mycket (vi alla glammar till livet ibland). Jag ska skriva om sådant som intresserar mig och sådant som jag skulle vilja läsa om.
Så, då var jag igång igen! Välkommna till MalinOs Crazy World!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback