Saker som gör mig glad!

             2012-01-19 @ 23:30:32
Har suttit och funderat på vad för saker som gör mig glad, alltså små vardagliga saker.
Dessa är några av de saker som gör mig glad:
  • Att umgås och prata med min pojkvän.
  • Umgås med folk som jag kan vara mig själv med.
  • Bra feel-good-filmer, dvs filmer som man mår bra av, sånna filmer som man sitter och myser till.
  • Dans! Ett stort glädjeämne! Och då menar jag dans i alla dess former även då jag fånar mig hemma till radion.
  • Skratta! Att skratta gör mig glad!
  • Feel-good-musik, alltså musik jag mår bra av, musik som får mig att dansa och le.
  • Att läsa! Jag gillar att läsa, det är så härligt att ta sig iväg från verkligheten och leva sig in i en annan värld än sin egen för en stund.
  • Drömma! Älskar att drömma mig bort.
  • Skapa! Att sy, pyssla, måla, rita, göra smycken osv.
  • Att komma hem och upptäcka att jag är helt ensam hemma någon gång ibland. (Händer ju så sällan här hemma att man får vara ensam).
Och sen finns det säker massa fler saker som gör mig glad ^_^*
Vad för saker gör er glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback