Kändis namn...

             2012-01-11 @ 17:03:33
Jag har funderat på en sak.
Nämligen det här med att man slår ihop kändispars namn till ett namn som exempelvis Brangelina. Varför gör man så? Är det för att det ska vara lättare att säga? Eller sitter man ihop när man blir ett par? Säger man "halva Brangelina har nyligen spelat rollen som..." Eller?
Anledningen till att jag kom att fundera på det här var för att jag surfade in på Justin Bever, Bibier, bieber.. vad han nu heter fan sida/blogg (av ren slump!). Och nej jag sökte faktiskt inte efter en sida om blibier om ni trodde det! I alla fall, back to the story. Jag surfade alltså in på en blogg och inlägget som kom upp hette något i stil med "Här lämnar Jelena restaurangen" och då undrade jag vem f*n är Jelina? Inte ser jag någon Jelina på bilden, det enda jag ser är Justin och hans flickvän Selina och plötsligt slog det mig "Aha!". De har gjort en Brangelina och slagit ihop namnen! Nu fattar jag! Men serri, skulle det inte vara enklare att säga vilka de är istället för att hitta på ett namn som, för oss icke fanatiker, är helt oförståligt?
Men det är väl så det ska vara nu förtiden, så med det sagt så kanske det är bäst för mig att slå ihop mitt och älsklingens namn. Så nu mera heter vi Hemlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback