Vad har hänt sen sist?

             2013-01-03 @ 19:55:17
Jo jag kan tala om att det hänt en väldans massa saker sen sist jag skrev. Jag har nämligen gått och skaffat mig ett liv! Något som jag tjatat om att jag ska göra. Förr när jag bloggade tyckte jag att det var oerhört tråkigt att inte ha något att blogga om eftersom jag mest bara var hemma och inte så mycket hände i mitt liv. Men nu när jag väl har en massa saker att blogga om så finns det på något konstigt sätt inte någon tid! haha... Menmen, nu ska jag komma igång på allvar igen (vet att jag sagt det många gånger). 
Så vad har jag då gjort under den här tiden då? 
  • Jag har skaffat mig ett jobb, som fristående konsult. (Älskart!)
  • Jag har gått på möten.
  • Umgåtts med mina underbara vänner! 
  • Och självklart min underbara pojkvän!
  • Jag har studerat specialpedagogik.
  • Skrivit med mina fina brevvänner. 
  • Umgåtts med min systerson.
  • Och hittat på saker mest hela tiden. 
  • Sen har det varit jul och mellandagar och nyår och sånt som också kommit ivägen
Så på grund av allt detta har jag varit ganska upptagen från morgon till kväll under hela hösten! 
Men nu ska jag allt se till att få lite mer tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback