Gårdagen

             2011-12-21 @ 10:49:32
Igår blev det inte mycket bloggande.
Först bar det av till skolan för en sista dag innan julen.
Efter skolan blev det att fixa middag och födelsedagsfirande för bror.
Det blev en riktigt trevlig kväll med massa skratt!
Jag kan ju bara konstatera att våran familj inte är riktigt "normala".
Jag och min syskon undrar hur våra förälldrar kunde lyckas få tre så konstiga barn. Vi kom fram till att det måste bero på att de själva är så konstiga. ^_^*
Den här fina presenten fick bror av mig, han fick även en boken "How to talk zombie".
Efter att vi ätit, skrattat, pratat, firat och härjat runt i köket så rensade Bror systers matgömmor, innan han runt halv tolv bestämde sig för att åka hem...
Så det blev en rätt sen kväll igår...
(Gårdagens Tomtevandring kommer komma upp, sorry för förseningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback