Nyårs löften...

             2011-12-31 @ 20:10:00
Det här med nyårs löften, är det inte så att man lovar en massa saker som man försöker att vara duktig att hålla, men inte alltid lyckas hålla? Eller?
Nej nyårs löften är inget för mig, istället för att hålla på att lova en massa saker så köra jag med nyårs önskningar. Att jag istället önskar vad jag vill att det kommande året ska föra med sig. I år ska jag och syster skicka iväg våra önskningar med Khom Loy. (Som btw är mer miljövänliga än fyverkerier)

Några av de önskningar jag har för det kommande året är:
1. Klara av mina studier
2. Att saker runt omkring mig ska lösas
3. Att jag ska få tag på en lägenhet!
4. Mycket skratt och trevliga samtal med nya och gamla vänner (och även familj)
5. Få ha, åtminstånde en dag, då inget går fel
6. Att jorden inte går under! (haha)
7. Lycka! (Vad nu det kan innebära)

Ja, jag önskar helt enkelt lite med vind under nästa år! ^_^*

Vad är era nyårs önskningar?

(Btw, Khom Loy går att köpa på coolstuff.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback