Sorry!

             2011-09-25 @ 23:47:37
Okej den här helgen har jag inte vart så värst bra på att blogga!
(Så nu är väl syster lite irriterad skulle jag tro).
Men jag har faktiskt haft lite att göra den här helgen ^_^. Förutom att umgås med älsklingen <3, så har jag försökt att komma ikapp med like skolarbeten som ska vara klara tills i veckan. Den här veckan har vi saker som ska lämnas in, dubbel redovisning och dugga! Så jag känner mig lite små stressad över det, men det ska nog gå bra! ^_^ Och i fredags var jag och hälsade på min bror vilket var ett tag sen.
Så det var trevligt! Det blev film, mat och prat!
Och igår var jag iväg och prövade step-styrka! Och jag måste säga att jag är i riktigt dålig form! Bredvid mig var en äldre man på ungifär 70 år, och han var fasen bättre än mig! Jag blir ju slut på 2 sekunder, lite illa är det när någon som är runt 70 har bättre kondis än dig! (haha). Så jag tror att det är bra att jag börjat träna! Tror att det behövdes. Men jag kan säga att jag är lite besviken, nu när jag har börjat träna igen så har jag, istället för att tappa vikt, gått upp i vikt! Hela ett kilo (haha) ^_^ Får väl hoppas att det inte fortsätter så i alla fall. Inte för att jag behöver gå ner i vikt, men är ju dumt att gå upp när man tränar. Men jag skyller på att det är alla muskler jag skaffat mig som väger! ^_^
Nej nu är det nog dax för mig att gå och lägga mig. Det är ju faktiskt en dag imorgon också!
God natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback