Slö som vanligt (?)

             2012-03-16 @ 12:12:24
Sitter just nu i sängen och känner mig lite väl slö, för att jag inte gått upp än, (mer än att hämta mat). Har försökt att fixa min kompletering för seminariet som jag missade i veckan, men jag kan säga att det är ganska svårt eftersom min lärare ännu inte har mailat mig om vad det är jag ska göra (?). Men jag får väl ta och skriva ner min redovisning och mina tankar om boken som jag skulle ha varit med och redovisa. Men jag känner mig inte det minsta motiverad att plugga överhuvetaget just nu. Börjar bli ganska trött på det by now...
Men det är bara att bita ihop och möta plugget med ett leende! ^^
Man ska alltid se saker från den ljusa sidan, genom att plugga så får jag flytta till en egen lägenhet lite tidigare än vad jag skulle kunnat gjort annars. Och om jag inte pluggar så skulle jag få fortsätta jobba som städerska resten av mitt liv. Inte för att det är något fel på att jobba som städerska, det är faltiskt ett riktigt skönt jobb att ha. Men de sjuk tidiga mornarna är tillräckligt stor motivation för att jag ska klara mig igenom skolan. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback