Det kommer mera....

             2013-09-27 @ 13:43:22
Nu har det varit ett lite längre avbrott i bloggandet av min resa. Detta på grund av att det varit väldigt mycket nu de senaste veckorna. Men var inte oroliga jag kommer att fortsätta att berätta om min resa för er som är intresserade! Anledningen att det blivit avbrott är bland annat att jag vill göra historien rättvis och försöka att få med allt som jag vill ha med och inte bara stressa ner en massa halvtaskiga inlägg som är trista att läsa.
 
Hoppas att ni som läser uppskattar dessa inlägg! Är det något som du/ni undrar över är det bara att fråga! Jag svarar på det jag känner för att svara på och det finns inga dumma frågor. Ni behöver inte känna att ni tränger er på eller att någon fråga är för personlig, jag skulle själv ha tusen frågor som jag skulle vilja ställa med antagligen inte skulle våga ställa. Jag hjälper er gärna med att stilla nyfikenheten så fråga på bara! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback